Przez niemal 30 lat działalności zrealizowaliśmy około 2000 instalacji systemów sterowania ruchem kolejowym, w tym ponad 90 komputerowych systemów stacyjnych, systemy zabezpieczenia ruchu oraz urządzenia przytorowe i zasilania. Większość tych prac prowadzona była na infrastrukturze zarządzanej przez PKP Polskie Linie Kolejowe.
Nasze instalacje spotkać można na Centralnej Magistrali Kolejowej (CMK), linii łączącej Warszawę z Trójmiastem oraz stacjach warszawskiego i gdańskiego węzła kolejowego. W ramach prac na Węźle Warszawskim zmodernizowaliśmy stacje Warszawa Gdańska i Warszawa Główna Towarowa oraz ciąg komunikacyjny na linii nr 8 (Warszawa Zachodnia – Al. Jerozolimskie – Okęcie – Port Lotniczy). Prowadziliśmy także prace przy rozbudowie i modernizacji stacji techniczno-postojowej Metra Kabaty.
Z infrastruktury modernizowanej z udziałem Kombud od grudnia 2014 r. korzystają pociągi poruszające się z prędkością do 200 km/h. Wśród innych tras należy wymienić połączenie między Łodzią a Warszawą, linię kolejową nr 22 łączącą Tomaszów Mazowiecki z Radomiem z systemem ESTER.
Zrealizowaliśmy również prace przy rozbudowie i modernizacji urządzeń sterowania ruchem kolejowym Linii Hutniczej Szerokotorowej, kopalni Bogdanka oraz bocznicy zakładowej Elektrowni Kozienice. Wdrożony przez nas w Lokalnym Centrum Sterowania Lubartów system pozwala zdalnie nadzorować ruch na najdłuższym w Polsce, posiadającym 107 km, odcinku linii kolejowej.